Atunci când vrei să-ți vinzi proprietatea este foarte important să stăpânești procesul și ai o strategie de vânzare a proprietății.
Poate cel mai important pas în vânzarea proprietății este să stabilești corect valoarea proprietății și doar după aceia să o listezi pe piață.
Pasul următor angajează un fotograf profesionist să faci poze de calitate. Marea majoritate a cumpărătorilor caută case online, așa că fotografiile profesionale sunt absolut necesare.
Statistica arată că 76% dintre cumpărătorii care au cumpărat în ultimele luni au declarat că vizualizarea fotografiilor profesionale a fost extrem de importantă pentru decizia lor de cumpărare a unei case. Fotografiile profesionale pot costa câteva sute de euro dar sunt bani bine investiți pentru a-i atrage pe potențialii cumpărători să vină la vizionare.
Descrierea anunțului este următorul lucru la care se uită cumpărătorii după fotografii, așa că o descriere atrăgătoare și cuprinzătoare a anunțului este vitală. În plus, cumpărătorii pot căuta prin cuvinte-cheie dacă sunt în căutarea unor caracteristici specifice, astfel încât, dacă evidențiați cele mai bune atribute ale casei dvs. cu ajutorul unor cuvinte-cheie strategice, vă puteți asigura că această ajunge în fața cumpărătorilor potriviți.
Foarte important ai responsabilitatea să aduci anunțul proprietății în fața potențialilor cumpărători. Depinde în întregime de tine să faci treaba asta cât mai bine. Asta înseamnă că va trebui să jonglezii cu listarea în mediul online poate chiar și publicarea proprietăți cu puțină reclamă țintită către avatrul clientului tău prin rețele de socilalizare, tipărirea de pliante și broșuri dacă te gândesti și la alte modalități de a aduce cumpărătorii la ușă… Spuneți-le prietenilor, vecinilor, colegilor de serviciu și membrilor comunității că vindeți.
Pasul următor este să răspunzi la apeluri indiferent de oră și să a programezi vizionari și prezentări pentru proprietate. O să dai peste tot felul de contacte… așa că stai bine cu capul și nu te enerva… este necesară ceva răbdare… dar luați în considerare feedbackul posibililor cumpărători. Nu luați criticile personal… Poate fi greu să auziți critici din partea cumpărătorilor despre casă în care locuiți și unde ați pus mult suflet. Este important să evitați să luați comentariile negative personal. Îți iubești casa, dar s-ar putea să nu fie pe gustul tuturor, iar acest lucru este în regulă.
Asigurați-vă că aveți cumpărători calificați. Deși probabil că sunteți nerăbdător să primiți potențiali cumpărători pe ușă, nu vă compromiteți siguranța. Notați numele și datele de contact atât pentru cumpărători, cât și pentru agenții lor, cereți-le și un act de identitate. Faptul de a avea o evidență a tuturor celor care au vizitat casa vă poate ajuta să vă asigurați că doar cumpărătorii serioși au vizitat casa.
După tot acest proces de listare, marketing, publicitate, vizionari, urmează negocierile și procesul de închidere al tranzacției.
Dacă proprietatea dvs. este listată de câteva săptămâni și nu primiți o ofertă, luați în considerare posibilitatea de a scădea prețul sau de a lua o altă măsură care să atragă cumpărători.
Gânduri bune și multă inspirație,
Cristian Pană