Ce înseamnă produsul pentru client? Este locuința pe care și-a dorit-o, indiferent de alegere casă (stil de viață confortabil) sau o viață dinamică (apartament în centrul orașului).
Cu atât de multă competiție și concurență în piață partea de facilități și beneficii face o diferență în procesul decizional al clientului.

Prețul are ponderea cea mai mare în procesul de achiziție, așadar în momentul în care se listează proprietatea, este important a se înțelege procesul decizional pentru client, pentru cumpărător.
Să nu cădem în capcana produsului îmbunătățit în care cele mai multe proprietăți au prețuri similare. Te gândești că un mijloc de diferențiere pot fi amenajările, dar asta înseamnă că va fi o proprietate mai scumpă în comparație cu celelalte proprietăți.
Excepție fac proprietățile de lux unde nu există o limită de de preț, unde exclusivitatea zonei și exclusivitatea proprietății sunt suficiente, prețul nu mai contează.
Majoritatea proprietăților care se adresează cumpărătorilor cu venituri medii trebuie să țină cont de preț. Atunci când într-o zona în care majoritatea proprietăților au un preț similar, dacă un proprietar aduce imbuntatiri care cresc prețul așa de tare cumpărătorul nu va fi dispus să cumpere.
Cumpărătorii vor vedea îmbunătățirile, vor aprecia, dar de cele mai multe ori nu-și vor permite să cumpere și vor merge la alte proprietăți unde se pot încadra în bugetul lor.

 

Call Now Button